bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
Europ Assistance Polska podsumowuje 2016 rok

Europ Assistance Polska podsumowuje 2016 rok

Dodano: 2017-01-18

Europ Assistance Polska podaje, że w 2016 r. zrealizowała o 20% więcej zgłoszeń niż w roku poprzedzającym. W minionym roku firma postawiła na rozwiązania technologiczne – uruchomiła aplikację mobilną GEO Care oraz platformę ubezpieczeniową.

„Z roku na rok nie tylko zwiększa się liczba programów assistance, powierzanych nam do obsługi przez naszych partnerów biznesowych, ale również zauważalna jest zwiększająca się liczba obsługiwanych spraw w ramach tych samych programów” – podaje Europ Assistance. Wzrost zainteresowania tymi usługami zauważalny jest zarówno w sprawach zakresu assistance medycznego, domowego, jak i podróżnego.

Z danych przedstawiony przez Europ Assistance wynika, iż w 2016 r. Polacy najczęściej potrzebowali pomocy assistance samochodowego – zgłoszenia te stanowiły 65% wszystkich spraw (61% – holowanie, 17% – wynajem pojazdu zastępczego). Polacy często korzystali również z assistance medycznego (14%). Pomoc w sytuacji nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku najczęściej świadczona była w ramach wyjazdów turystycznych.

Artykuły powiązane

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...