bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
Europ Assistance Polska podsumowuje 2016 rok

Europ Assistance Polska podsumowuje 2016 rok

Dodano: 2017-01-18

Europ Assistance Polska podaje, że w 2016 r. zrealizowała o 20% więcej zgłoszeń niż w roku poprzedzającym. W minionym roku firma postawiła na rozwiązania technologiczne – uruchomiła aplikację mobilną GEO Care oraz platformę ubezpieczeniową.

„Z roku na rok nie tylko zwiększa się liczba programów assistance, powierzanych nam do obsługi przez naszych partnerów biznesowych, ale również zauważalna jest zwiększająca się liczba obsługiwanych spraw w ramach tych samych programów” – podaje Europ Assistance. Wzrost zainteresowania tymi usługami zauważalny jest zarówno w sprawach zakresu assistance medycznego, domowego, jak i podróżnego.

Z danych przedstawiony przez Europ Assistance wynika, iż w 2016 r. Polacy najczęściej potrzebowali pomocy assistance samochodowego – zgłoszenia te stanowiły 65% wszystkich spraw (61% – holowanie, 17% – wynajem pojazdu zastępczego). Polacy często korzystali również z assistance medycznego (14%). Pomoc w sytuacji nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku najczęściej świadczona była w ramach wyjazdów turystycznych.

Artykuły powiązane

939 miliardów złotych w ubezpieczeniach – przedsiębiorcy szukają ochrony przed ryzykiem

W 2024 roku polskie firmy ubezpieczyły swoje obroty handlowe na kwotę przekraczającą 939 miliardów złotych. Choć przych...

Sąd w Koszalinie – umowy z funduszami kapitałowymi mogą być nieważne

Produkty oferowane przez firmy ubezpieczeniowe, które są powiązane z ubezpieczeniowymi funduszami kapitałowymi, mogą w p...

Spotkanie z Polską Izbą Ubezpieczeń dotyczące projektu rekomendacji w zakresie dystrybucji ubezpieczeń

3 kwietnia 2025 roku w siedzibie Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego odbyły się rozmowy z przedstawicielami Polskiej Iz...