bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Europ Assistance Polska o zarządzaniu satysfakcją klienta

Europ Assistance Polska o zarządzaniu satysfakcją klienta

Dodano: 2020-10-06
Publikator: informacja prasowa

Z okazji Dnia Customer Experience (CX Day) Europ Assistance Polska w informacji prasowej podsumowuje swoje działania na rzecz zadowolenia klientów z oferowanych usług.

Artykuły powiązane

Ubezpieczenie OC pracowników i członków zarządu nie jest kosztem spółki

Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z dnia 23 lipca 2025 r. (sygn. akt II FSK 1402/22) orzekł, że składki na ube...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 1

  Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących d...

Osobiste Konta Inwestycyjne (OKI): 100 tys. zł rocznie bez podatku

Rząd planuje wprowadzenie Osobistych Kont Inwestycyjnych (OKI), które pozwolą inwestować do 100 000 zł rocznie bez poda...