bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Europ Assistance Polska o zarządzaniu satysfakcją klienta

Europ Assistance Polska o zarządzaniu satysfakcją klienta

Dodano: 2020-10-06
Publikator: informacja prasowa

Z okazji Dnia Customer Experience (CX Day) Europ Assistance Polska w informacji prasowej podsumowuje swoje działania na rzecz zadowolenia klientów z oferowanych usług.

Artykuły powiązane

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski

W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...