bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
ERGO Hestia z Gwiazdą Jakości Obsługi 2017

ERGO Hestia z Gwiazdą Jakości Obsługi 2017

Dodano: 2017-01-18

ERGO Hestia otrzymała tytuł Gwiazda Jakości Obsługi 2017. Jest to wyróżnienie przyznawane przez konsumentów firmom docenianym ze względu na jakość obsługi i kontakt z klientami.

– To wyróżnienie potwierdza, że nasza otwartość na dialog przynosi rzeczywiste efekty – mówi Agnieszka Zych, dyrektor Biura Zarządzania Jakością ERGO Hestii. – Codziennie rozwiązujemy tysiące spraw naszych klientów. Przy tym przywiązujemy ogromną wagę do sposobu i stylu, w jaki to robimy. Dlatego też od wielu lat monitorujemy poziom zadowolenia naszych klientów z jakości obsługi i w ciągu ostatnich 8 lat wprowadziliśmy ponad 700 usprawnień, aby wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom. To najlepiej tłumaczy, dlaczego wyróżnienie Gwiazdy Jakości Obsługi trafia do nas kolejny rok z rzędu – tłumaczy.

Artykuły powiązane

Zmiany w OC od 10 września 2025 – co musisz wiedzieć

Od 10 września 2025 r. zmieniają się zasady dotyczące ubezpieczenia OC po zakupie auta. Nowy właściciel będzie mógł wypo...

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski

W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...