bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
ERGO Hestia wprowadza nowe usługi dla klientów, których auto uległo szkodzie całkowitej

ERGO Hestia wprowadza nowe usługi dla klientów, których auto uległo szkodzie całkowitej

Dodano: 2020-01-31
Publikator: informacja prasowa

Wypłata odszkodowania w ciągu dwóch dni, wyrejestrowanie auta w Wydziale Komunikacji i bezpłatny odbiór pojazdu – to nowe usługi, jakie od lutego otrzymają klienci ERGO Hestii, których auto uległo całkowitemu zniszczeniu.

Artykuły powiązane

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...