Wypłata odszkodowania w ciągu dwóch dni, wyrejestrowanie auta w Wydziale Komunikacji i bezpłatny odbiór pojazdu – to nowe usługi, jakie od lutego otrzymają klienci ERGO Hestii, których auto uległo całkowitemu zniszczeniu.
Artykuły powiązane

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Ubezpieczenie OC pracowników i członków zarządu nie jest kosztem spółki
Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z dnia 23 lipca 2025 r. (sygn. akt II FSK 1402/22) orzekł, że składki na ube...