bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
ERGO Hestia wprowadza nowe usługi dla klientów, których auto uległo szkodzie całkowitej

ERGO Hestia wprowadza nowe usługi dla klientów, których auto uległo szkodzie całkowitej

Dodano: 2020-01-31
Publikator: informacja prasowa

Wypłata odszkodowania w ciągu dwóch dni, wyrejestrowanie auta w Wydziale Komunikacji i bezpłatny odbiór pojazdu – to nowe usługi, jakie od lutego otrzymają klienci ERGO Hestii, których auto uległo całkowitemu zniszczeniu.

Artykuły powiązane

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Ubezpieczenie OC pracowników i członków zarządu nie jest kosztem spółki

Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z dnia 23 lipca 2025 r. (sygn. akt II FSK 1402/22) orzekł, że składki na ube...