bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
ERGO Hestia: pół roku działalności Rzecznika Agenta i raport reklamacji i odwołań za I poł. 2017

ERGO Hestia: pół roku działalności Rzecznika Agenta i raport reklamacji i odwołań za I poł. 2017

Dodano: 2017-10-09

Od lutego 2017 roku w Grupie ERGO Hestia działa instytucja Rzecznika Agenta, reprezentującego interesy pośredników ubezpieczeniowych (czytaj więcej: ERGO Hestia: Wprowadzamy nowy poziom dialogu z agentami). Jak podaje ubezpieczyciel, w pierwszych 6 miesiącach działalności agenci zgłaszali się do Rzecznika Agenta aż 750 razy, co oznacza średnio 125 spraw miesięcznie. Średni czas obsługi wynosił: 3,5 dnia roboczego (mediana 2 dni). Najchętniej kontaktowano się mailowo (86%).

– Moje zadania są od początku jasno określone – mówi Anna Gładkowska, Rzecznik Agenta ERGO Hestii. Skupiam się na rozwiązywaniu konfliktów pomiędzy kanałami dystrybucji, pomagam w sprawach, które agenci oceniają jako trudne i wymagające natychmiastowych działań oraz proponuję zmiany dopasowane do oczekiwań agentów. Wraz z Rzecznikiem Klienta obserwujemy rosnące wymagania klientów, którzy chcą być traktowani indywidualnie. To przekłada się na agentów, którzy w pierwszej kolejności muszą sprostać tym potrzebom i na ubezpieczyciela, który zaspokaja potrzeby zarówno klientów jak też agentów. Efektem mojej pracy jest wdrożenie 30 inicjatyw naprawczych, czyli zmian ułatwiających pracę agentów – dodaje Anna Gładkowska.

Artykuły powiązane

Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...

Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...