bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
ENG
ERGO Hestia launches new services for clients whose cars were destroyed

ERGO Hestia launches new services for clients whose cars were destroyed

Dodano: 2020-02-04

From February 2020 ERGO Hestia’s clients whose cars were destroyed, have new services available – compensation payment in 2 days, non-paid car receipt and the conducting of formalities in public offices.

‘Clients appreciate that they do not have to worry about their cars being written off. They receive compensation in the full vehicle value without subtracting the wreckage’s value. They also save their time because they do not have to sacrifice it for such formalities as damage notification in an insurance company or a public office. We do it on behalf of our client’, says Bartosz Pietrzyk, the project guardian.

Artykuły powiązane

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski

W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...