bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
ENG
ERGO Hestia launches new services for clients whose cars were destroyed

ERGO Hestia launches new services for clients whose cars were destroyed

Dodano: 2020-02-04

From February 2020 ERGO Hestia’s clients whose cars were destroyed, have new services available – compensation payment in 2 days, non-paid car receipt and the conducting of formalities in public offices.

‘Clients appreciate that they do not have to worry about their cars being written off. They receive compensation in the full vehicle value without subtracting the wreckage’s value. They also save their time because they do not have to sacrifice it for such formalities as damage notification in an insurance company or a public office. We do it on behalf of our client’, says Bartosz Pietrzyk, the project guardian.

Artykuły powiązane

Działalność gospodarcza wliczana do stażu pracy – nowe uprawnienia od 2026 roku

Od 1 stycznia 2026 roku osoby, które przez lata prowadziły własną działalność gospodarczą, uzyskają nowe p...

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy

Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...