bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
ENG
ERGO Hestia launches new services for clients whose cars were destroyed

ERGO Hestia launches new services for clients whose cars were destroyed

Dodano: 2020-02-04

From February 2020 ERGO Hestia’s clients whose cars were destroyed, have new services available – compensation payment in 2 days, non-paid car receipt and the conducting of formalities in public offices.

‘Clients appreciate that they do not have to worry about their cars being written off. They receive compensation in the full vehicle value without subtracting the wreckage’s value. They also save their time because they do not have to sacrifice it for such formalities as damage notification in an insurance company or a public office. We do it on behalf of our client’, says Bartosz Pietrzyk, the project guardian.

Artykuły powiązane

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...