bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
ENG
ERGO Hestia launches new services for clients whose cars were destroyed

ERGO Hestia launches new services for clients whose cars were destroyed

Dodano: 2020-02-04

From February 2020 ERGO Hestia’s clients whose cars were destroyed, have new services available – compensation payment in 2 days, non-paid car receipt and the conducting of formalities in public offices.

‘Clients appreciate that they do not have to worry about their cars being written off. They receive compensation in the full vehicle value without subtracting the wreckage’s value. They also save their time because they do not have to sacrifice it for such formalities as damage notification in an insurance company or a public office. We do it on behalf of our client’, says Bartosz Pietrzyk, the project guardian.

Artykuły powiązane

939 miliardów złotych w ubezpieczeniach – przedsiębiorcy szukają ochrony przed ryzykiem

W 2024 roku polskie firmy ubezpieczyły swoje obroty handlowe na kwotę przekraczającą 939 miliardów złotych. Choć przych...

Sąd w Koszalinie – umowy z funduszami kapitałowymi mogą być nieważne

Produkty oferowane przez firmy ubezpieczeniowe, które są powiązane z ubezpieczeniowymi funduszami kapitałowymi, mogą w p...

Spotkanie z Polską Izbą Ubezpieczeń dotyczące projektu rekomendacji w zakresie dystrybucji ubezpieczeń

3 kwietnia 2025 roku w siedzibie Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego odbyły się rozmowy z przedstawicielami Polskiej Iz...