bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
ERGO Hestia: 1,5 roku funkcjonowania Rzecznika Klienta

ERGO Hestia: 1,5 roku funkcjonowania Rzecznika Klienta

Dodano: 2016-12-08

Od 1,5 roku w TU ERGO Hestia działa Rzecznik Klienta. Ustanowienie tej funkcji w Grupie ERGO Hestia w dniu 9 czerwca 2015 r. było pierwszą tego typu inicjatywą na polskim rynku ubezpieczeń. W związku z rocznicą ubezpieczyciel podsumowuje okres działalności Rzecznika Klienta ERGO Hestia.

Artykuły powiązane

Niedostosowanie prędkości jako rażące niedbalstwo – ważne orzeczenie SN

Sąd Najwyższy uznał, że rażące niedbalstwo może prowadzić do utraty prawa do świadczeń z ubezpieczenia wypadkowego. W te...

Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...