bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
ERGO Hestia: 1,5 roku funkcjonowania Rzecznika Klienta

ERGO Hestia: 1,5 roku funkcjonowania Rzecznika Klienta

Dodano: 2016-12-08

Od 1,5 roku w TU ERGO Hestia działa Rzecznik Klienta. Ustanowienie tej funkcji w Grupie ERGO Hestia w dniu 9 czerwca 2015 r. było pierwszą tego typu inicjatywą na polskim rynku ubezpieczeń. W związku z rocznicą ubezpieczyciel podsumowuje okres działalności Rzecznika Klienta ERGO Hestia.

Artykuły powiązane

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...

VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień

Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...

Zastrzeżony PESEL a ubezpieczenie OC – koniec z polisami na cudze dane

Od 27 listopada 2025 roku w życie wejdą przepisy, które umożliwią ubezpieczycielom sprawdzanie, czy numer PESEL osoby ub...