Broker ubezpieczeniowy Donoria S.A. ma nowe logo. W ten sposób spółka chce podkreślić swoje wartości oraz przynależność do globalnej instytucji ubezpieczeniowej.
Donoria jest obecna na polskim rynku finansowym od ponad 20 lat. W 2014 r. stała się częścią Howden Broking Group – instytucji uznawanej za największego niezależnego pośrednika ubezpieczeniowego na świecie. „Mimo dynamicznego wzrostu, wartości Donorii pozostają niezmienne. To zaangażowanie, spójność, komunikacja, elastyczność i co najważniejsze – odpowiedzialność” – podaje spółka na swojej stronie internetowej.
– Liście w naszym nowym logotypie mają na celu podkreślenie wartości, którymi kierujemy się od początku działalności. Geneza nazwy Donoria wywodzi się od łacińskiego „dono, donare”, co oznacza obdarowywać, dawać. W naszym rozumieniu oznacza to dodawanie wartości naszym klientom – wyjaśnia Dariusz Zajączkowski, Prezes Donoria S.A.
Zmiana kolorystyki nowego logotypu na charakterystyczną dla grupy Howden błękitno – granatową ma podkreślić integralność z międzynarodową firmą brokerską i dostęp do sprawdzonych, międzynarodowych rozwiązań ubezpieczeniowych.
Tradycję i nowe możliwości przedstawia także nowe hasło brokera: „Globalne możliwości blisko Ciebie” – podaje spółka w komunikacie prasowym.