bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Donoria zmienia logo

Donoria zmienia logo

Dodano: 2016-12-23

Broker ubezpieczeniowy Donoria S.A. ma nowe logo. W ten sposób spółka chce podkreślić swoje wartości oraz przynależność do globalnej instytucji ubezpieczeniowej.

Donoria jest obecna na polskim rynku finansowym od ponad 20 lat. W 2014 r. stała się częścią Howden Broking Group – instytucji uznawanej za największego niezależnego pośrednika ubezpieczeniowego na świecie. „Mimo dynamicznego wzrostu, wartości Donorii pozostają niezmienne. To zaangażowanie, spójność, komunikacja, elastyczność i co najważniejsze – odpowiedzialność” – podaje spółka na swojej stronie internetowej.

– Liście w naszym nowym logotypie mają na celu podkreślenie wartości, którymi kierujemy się od początku działalności. Geneza nazwy Donoria wywodzi się od łacińskiego „dono, donare”, co oznacza obdarowywać, dawać. W naszym rozumieniu oznacza to dodawanie wartości naszym klientom – wyjaśnia Dariusz Zajączkowski, Prezes Donoria S.A.

Zmiana kolorystyki nowego logotypu na charakterystyczną dla grupy Howden błękitno – granatową ma podkreślić integralność z międzynarodową firmą brokerską i dostęp do sprawdzonych, międzynarodowych rozwiązań ubezpieczeniowych.

Tradycję i nowe możliwości przedstawia także nowe hasło brokera: „Globalne możliwości blisko Ciebie” – podaje spółka w komunikacie prasowym.

Artykuły powiązane

Sąd Najwyższy określił zasady waloryzacji sumy gwarancyjnej z OC

Sąd Najwyższy w wyroku z 15 stycznia 2025 r. (sygn. akt III CZP 17/24) orzekł, że suma gwarancyjna obowiązująca w chwil...

Brak nadzoru przy modernizacji strony doprowadził do wycieku danych

Spółka Panek SA nie wdrożyła skutecznych środków technicznych i organizacyjnych mających na celu zabezpieczenie przetw...

NSA: Fiskus ma więcej czasu na ściąganie zaległych podatków

Organy skarbowe wygrały spór dotyczący przedawnienia zobowiązań podatkowych. Naczelny Sąd Administracyjny w uchwale z...