bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Digitalizacja sektora bankowego w Polsce

Digitalizacja sektora bankowego w Polsce

Dodano: 2018-04-27

Usługi bankowe w Polsce coraz częściej są dostępne w telefonie. Jest to wygodna dla klienta, który oczekuje szybkiej i sprawnej obsługi. Jak podaje serwis Newseria.pl, w najbliższym czasie wszystkie produkty finansowe będą dostępne w aplikacjach w telefonie, a dzięki biometrii logowanie będzie bezpieczniejsze.

Artykuły powiązane

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...