Usługi bankowe w Polsce coraz częściej są dostępne w telefonie. Jest to wygodna dla klienta, który oczekuje szybkiej i sprawnej obsługi. Jak podaje serwis Newseria.pl, w najbliższym czasie wszystkie produkty finansowe będą dostępne w aplikacjach w telefonie, a dzięki biometrii logowanie będzie bezpieczniejsze.
Artykuły powiązane
Niedostosowanie prędkości jako rażące niedbalstwo – ważne orzeczenie SN
Sąd Najwyższy uznał, że rażące niedbalstwo może prowadzić do utraty prawa do świadczeń z ubezpieczenia wypadkowego. W te...
Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada
Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...
ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku
W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...