Jak wynika z najnowszego raportu Deloitte, szeroki wachlarz usług dodatkowych może być rynkowym wyróżnikiem dla banków. Banki w Polsce rozwijają usługi pozabankowe, tzw. usługi beyond banking, również te o charakterze komercyjnym. W porównaniu do światowych, cyfrowych liderów, oferują jednak bogatszą ofertę usług publicznych.
Artykuły powiązane
Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada
Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...
ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku
W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...
VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień
Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...