Jak wynika z najnowszego raportu Deloitte, szeroki wachlarz usług dodatkowych może być rynkowym wyróżnikiem dla banków. Banki w Polsce rozwijają usługi pozabankowe, tzw. usługi beyond banking, również te o charakterze komercyjnym. W porównaniu do światowych, cyfrowych liderów, oferują jednak bogatszą ofertę usług publicznych.
Artykuły powiązane

Działalność gospodarcza wliczana do stażu pracy – nowe uprawnienia od 2026 roku
Od 1 stycznia 2026 roku osoby, które przez lata prowadziły własną działalność gospodarczą, uzyskają nowe p...

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy
Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania
RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...