bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Deloitte: doświadczenia użytkownika są kluczowe dla klientów banków

Deloitte: doświadczenia użytkownika są kluczowe dla klientów banków

Dodano: 2020-11-30
Publikator: informacja prasowa

Chociaż pod względem funkcjonalności polskie banki plasują się powyżej światowej średniej, to na polu doświadczenia użytkownika (user experience) wciąż pozostają w tyle – wynika z badania „Digital Banking Maturity 2020. How banks are responding to digital (r)evolution?” przeprowadzonego przez Deloitte.

Artykuły powiązane

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...