bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Deloitte: doświadczenia użytkownika są kluczowe dla klientów banków

Deloitte: doświadczenia użytkownika są kluczowe dla klientów banków

Dodano: 2020-11-30
Publikator: informacja prasowa

Chociaż pod względem funkcjonalności polskie banki plasują się powyżej światowej średniej, to na polu doświadczenia użytkownika (user experience) wciąż pozostają w tyle – wynika z badania „Digital Banking Maturity 2020. How banks are responding to digital (r)evolution?” przeprowadzonego przez Deloitte.

Artykuły powiązane

Działalność gospodarcza wliczana do stażu pracy – nowe uprawnienia od 2026 roku

Od 1 stycznia 2026 roku osoby, które przez lata prowadziły własną działalność gospodarczą, uzyskają nowe p...

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy

Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...