bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Deloitte: doświadczenia użytkownika są kluczowe dla klientów banków

Deloitte: doświadczenia użytkownika są kluczowe dla klientów banków

Dodano: 2020-11-30
Publikator: informacja prasowa

Chociaż pod względem funkcjonalności polskie banki plasują się powyżej światowej średniej, to na polu doświadczenia użytkownika (user experience) wciąż pozostają w tyle – wynika z badania „Digital Banking Maturity 2020. How banks are responding to digital (r)evolution?” przeprowadzonego przez Deloitte.

Artykuły powiązane

Przełomowy wyrok w Londynie – koniec miliardowego sporu o samoloty przejęte przez Rosję

11 czerwca 2025 r. Wysoki Trybunał Sprawiedliwości w Londynie (High Court of Justice) ogłosił precedensowy wyrok w spr...

Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...