bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
DAS zmienia model komunikacji i wizerunku marki

DAS zmienia model komunikacji i wizerunku marki

Dodano: 2019-09-03
Publikator: informacja prasowa

DAS Towarzystwo Ubezpieczeń Ochrony Prawnej odświeżyło swoją komunikację. Ubezpieczyciel promuje się pod nowym hasłem: „DAS – Ubezpieczenia prawne na każdy dzień” oraz zmienia szereg innych elementów wizerunkowych.

Artykuły powiązane

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy

Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...