bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
DAS zmienia model komunikacji i wizerunku marki

DAS zmienia model komunikacji i wizerunku marki

Dodano: 2019-09-03
Publikator: informacja prasowa

DAS Towarzystwo Ubezpieczeń Ochrony Prawnej odświeżyło swoją komunikację. Ubezpieczyciel promuje się pod nowym hasłem: „DAS – Ubezpieczenia prawne na każdy dzień” oraz zmienia szereg innych elementów wizerunkowych.

Artykuły powiązane

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Ubezpieczenie OC pracowników i członków zarządu nie jest kosztem spółki

Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z dnia 23 lipca 2025 r. (sygn. akt II FSK 1402/22) orzekł, że składki na ube...