bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Cyfryzacja sprzedaży ubezpieczeń jest nieunikniona

Cyfryzacja sprzedaży ubezpieczeń jest nieunikniona

Dodano: 2019-09-12

Na portalu forsal.pl został opublikowany artykuł nt. bezpośredniej sprzedaży ubezpieczeń. Mimo że obecnie polski rynek ubezpieczeniowy charakteryzuje się niskim udziałem directu, to zakłady ubezpieczeń powinny inwestować w rozwój tego kanału, szczególnie platform e-commerce, za sprawą wejścia na rynek młodszych grup klientów.

Artykuły powiązane

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Ubezpieczenie OC pracowników i członków zarządu nie jest kosztem spółki

Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z dnia 23 lipca 2025 r. (sygn. akt II FSK 1402/22) orzekł, że składki na ube...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 1

  Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących d...