Na portalu forsal.pl został opublikowany artykuł nt. bezpośredniej sprzedaży ubezpieczeń. Mimo że obecnie polski rynek ubezpieczeniowy charakteryzuje się niskim udziałem directu, to zakłady ubezpieczeń powinny inwestować w rozwój tego kanału, szczególnie platform e-commerce, za sprawą wejścia na rynek młodszych grup klientów.
Artykuły powiązane

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy
Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania
RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.
Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...