bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Cyfryzacja sprzedaży ubezpieczeń jest nieunikniona

Cyfryzacja sprzedaży ubezpieczeń jest nieunikniona

Dodano: 2019-09-12

Na portalu forsal.pl został opublikowany artykuł nt. bezpośredniej sprzedaży ubezpieczeń. Mimo że obecnie polski rynek ubezpieczeniowy charakteryzuje się niskim udziałem directu, to zakłady ubezpieczeń powinny inwestować w rozwój tego kanału, szczególnie platform e-commerce, za sprawą wejścia na rynek młodszych grup klientów.

Artykuły powiązane

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...

939 miliardów złotych w ubezpieczeniach – przedsiębiorcy szukają ochrony przed ryzykiem

W 2024 roku polskie firmy ubezpieczyły swoje obroty handlowe na kwotę przekraczającą 939 miliardów złotych. Choć przych...