Credit Agricole ruszył z kampanią promocyjną z udziałem Dawida Podsiadło, w której promują nową kartę z ekotworzywa. W kampanii bank zwraca uwagę na to, jak wiele plastikowych odpadów trafia każdej minuty do mórz i oceanów i zachęca do dołączenia do akcji #mniejplastiku.
Artykuły powiązane
Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada
Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...
ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku
W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...
VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień
Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...