„COVID-19 okazją do czegokolwiek, przecież to głupota? Może dla firm farmaceutycznych czy firm dostarczających narzędzia do komunikacji on-line to czasy żniw, ale nic poza tym.” Ktoś stawiający taką tezę mógłby mieć rację, ale jedynie w krótkiej perspektywie. Historia a i doświadczenie życiowe pokazują, że kryzys, a z tym bez wątpienia mamy do czynienia w efekcie pandemii, to okazja do rozwoju i dokonania wielu zmian, które albo były odkładane w czasie, albo w ogóle nie były planowane. Bo, czy to się komu podoba czy nie, z koronowirusem żyć musimy. Nawet jeżeli pojawi się szczepionka, a w końcu się pojawi, to nie da to gwarancji na całkowite wyeliminowanie problemu i na to, że kolejne pandemie z całą pewnością nas ominą. W tej sytuacji bez wątpienia lepiej się dostosować i ewoluować niż zakłamywać rzeczywistość, udając, że wszystko wróci do normy, czyli do stanu sprzed pandemii.
Artykuły powiązane

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego
Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024
W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...

939 miliardów złotych w ubezpieczeniach – przedsiębiorcy szukają ochrony przed ryzykiem
W 2024 roku polskie firmy ubezpieczyły swoje obroty handlowe na kwotę przekraczającą 939 miliardów złotych.
Choć przych...