„COVID-19 okazją do czegokolwiek, przecież to głupota? Może dla firm farmaceutycznych czy firm dostarczających narzędzia do komunikacji on-line to czasy żniw, ale nic poza tym.” Ktoś stawiający taką tezę mógłby mieć rację, ale jedynie w krótkiej perspektywie. Historia a i doświadczenie życiowe pokazują, że kryzys, a z tym bez wątpienia mamy do czynienia w efekcie pandemii, to okazja do rozwoju i dokonania wielu zmian, które albo były odkładane w czasie, albo w ogóle nie były planowane. Bo, czy to się komu podoba czy nie, z koronowirusem żyć musimy. Nawet jeżeli pojawi się szczepionka, a w końcu się pojawi, to nie da to gwarancji na całkowite wyeliminowanie problemu i na to, że kolejne pandemie z całą pewnością nas ominą. W tej sytuacji bez wątpienia lepiej się dostosować i ewoluować niż zakłamywać rzeczywistość, udając, że wszystko wróci do normy, czyli do stanu sprzed pandemii.
Artykuły powiązane
							Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada
								Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...							 
							 
							
							ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku
								W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...							 
							 
							
							VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień
								Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...