„COVID-19 okazją do czegokolwiek, przecież to głupota? Może dla firm farmaceutycznych czy firm dostarczających narzędzia do komunikacji on-line to czasy żniw, ale nic poza tym.” Ktoś stawiający taką tezę mógłby mieć rację, ale jedynie w krótkiej perspektywie. Historia a i doświadczenie życiowe pokazują, że kryzys, a z tym bez wątpienia mamy do czynienia w efekcie pandemii, to okazja do rozwoju i dokonania wielu zmian, które albo były odkładane w czasie, albo w ogóle nie były planowane. Bo, czy to się komu podoba czy nie, z koronowirusem żyć musimy. Nawet jeżeli pojawi się szczepionka, a w końcu się pojawi, to nie da to gwarancji na całkowite wyeliminowanie problemu i na to, że kolejne pandemie z całą pewnością nas ominą. W tej sytuacji bez wątpienia lepiej się dostosować i ewoluować niż zakłamywać rzeczywistość, udając, że wszystko wróci do normy, czyli do stanu sprzed pandemii.
Artykuły powiązane

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Ubezpieczenie OC pracowników i członków zarządu nie jest kosztem spółki
Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z dnia 23 lipca 2025 r. (sygn. akt II FSK 1402/22) orzekł, że składki na ube...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 1
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących d...