Paweł Zawisza, członek zarządu Concordia Ubezpieczenia odpowiedzialny za sprzedaż i marketing, przedstawił w materiale prasowym, że głównym wyzwaniem stojącym przed branżą ubezpieczeniową jest wejście na rynek nowego pokolenia klientów. Z tego powodu zakład ubezpieczeń podejmuje współpracę z młodymi osobami, poznając ich oczekiwania i potrzeby.
Artykuły powiązane
Przelew bankowy może zastąpić oświadczenie o zmianie opodatkowania
Minister Finansów w odpowiedzi z 12 listopada 2024 r. wyjaśnił, że prawidłowo opisany i dokonany w terminie przelew bank...
Pracodawca musi udowodnić wysłuchanie pracownika przed ukaraniem
Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie, w wyroku z 9 września 2024 r. (sygn. akt IX P 3...
Kobiety chciały wyłudzić odszkodowanie z AC, ale…nie ubezpieczyły pojazdu
Policjanci z Gorzowa Wielkopolskiego zatrzymali dwie kobiety, które próbowały wyłudzić odszkodowanie, inscenizując kradz...