bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Compensa uruchomiła profil na Facebooku

Compensa uruchomiła profil na Facebooku

Dodano: 2017-07-14

W dniu 7 lipca 2017 r. na portalu społecznościowym Facebook swój oficjalny profil uruchomiło towarzystwo ubezpieczeń Compensa. W ciągu kilku dni stronę polubiło blisko 500 osób. Fanpage ma charakter edukacyjno-informacyjny. Udostępniane na profilu posty mają nawiązywać do aktualnej oferty ubezpieczyciela i budować świadomość ubezpieczeniową wśród użytkowników Facebooka.

– Stawiamy na dialog z klientem i szybką reakcję. Wierzymy, że jest to podstawa obecności w medium jakim jest Facebook. Mamy nadzieje, że wejście w nowy kanał komunikacji z klientem przyczyni się do budowania pozytywnego doświadczenia z marką Compensa. Tworząc fanpage pomyśleliśmy też o naszych partnerach biznesowych. Publikowane na fanpage’u posty mogą być udostępniane na profilach naszych partnerów biznesowych, zasilając je również i naszą ofertą – komentuje Karolina Tworzydło, dyrektor Marketingu i PR w Compensie.

Compensa udostępnia użytkownikom szybką ścieżkę obsługi klienta – Akcja-Reakcja. Funkcjonalność ta pozwala na sprawne podjęcie kontaktu z zakładem ubezpieczeń. Przedstawiciel Compensy wraca do klienta z informacją na temat szkody czy roszczenia lub z dedykowaną ofertą produktową.

– Biorąc pod uwagę, że Polacy spędzają niemal 2 godziny w mediach społecznościowych dziennie, chcemy wykorzystać również potencjał marketingowy, jaki daje nam obecność na Facebooku – podsumowuje Karolina Tworzydło.

Artykuły powiązane

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Ubezpieczenie OC pracowników i członków zarządu nie jest kosztem spółki

Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z dnia 23 lipca 2025 r. (sygn. akt II FSK 1402/22) orzekł, że składki na ube...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 1

  Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących d...