Nationale-Nederlanden rozpoczęło współpracę ze startupem Emplocity, dostawcą usługi inteligentnego chatbota. Emplobot to specjalny algorytm, który wykorzystuje sztuczną inteligencję, by rozmawiać z osobami poszukującymi pracy za pośrednictwem aplikacji Messenger. Będzie on wspierał pracowników działu HR w znalezieniu i wyborze kandydatów do sieci sprzedaży.
Artykuły powiązane

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski
W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...