bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Boty odbierają coraz więcej zgłoszeń ubezpieczeniowych

Boty odbierają coraz więcej zgłoszeń ubezpieczeniowych

Dodano: 2021-04-16
Publikator: informacja prasowa

Roboty są w stanie rozwiązać aż 60 proc. zgłoszeń ubezpieczeniowych – wynika z danych zgromadzonych przez Sprint S.A., firmę dostarczającą voiceboty i inne oprogramowanie dla contact center.

Artykuły powiązane

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy

Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...