bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
Bank Millennium został wyróżniony w rankingu jakości obsługi klientów International Service Check

Bank Millennium został wyróżniony w rankingu jakości obsługi klientów International Service Check

Dodano: 2016-11-28

W tegorocznym rankingu jakości obsługi klientów przeprowadzonym przez firmę badawczą International Service Check pierwsze miejsce zajął Bank Millennium, uzyskując ostateczny wynik na poziomie 90,6 proc. Średnia dla wszystkich przebadanych instytucji wyniosła 74,2 proc.

– Receptą na sukces, również w przypadku badania ISC jest niewątpliwie konsekwentne słuchanie klientów i zaspakajanie ich potrzeb. Mogę śmiało powiedzieć, że zrozumienie klienta stało się naszym priorytetem i hobby. Kolejną składową sukcesu jest też pełne zaangażowanie wszystkich pracowników banku, ich konsekwencja i profesjonalizm. To oni, obok wysokich standardów obsługi i świetnych produktów, tworzą atmosferę docenianą nie tylko przez tajemniczych klientów – mówi Magdalena Macko, Dyrektor Departamentu Jakości w Banku Millennium.

W tegorocznym rankingu International Service Check wzięło udział 15 banków. W sumie przebadano 60 placówek bankowych. Zbieranie wyników odbyło się metodą „tajemniczego klienta”. W tym roku badacze odwiedzili te same placówki co w zeszłorocznej edycji badania w celu uzyskania miarodajnego porównania jakości obsługi klienta w danych miejscach.

Audytorzy oceniali poziom wiedzy pracowników instytucji banków na temat proponowanych produktów, w tym kredytów i programów oszczędnościowych. Efektem tych rozmów było otwarcie rachunku lub rezygnacja z produktu przez badacza. Najlepiej oceniono w tym aspekcie oddziały Banku Millenium, ustalając ten wskaźnik na poziomie 96,4 proc. Ponadto, badacze brali pod uwagę także wygląd placówki oraz aparycję pracowników.

Artykuły powiązane

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...

VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień

Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...

Zastrzeżony PESEL a ubezpieczenie OC – koniec z polisami na cudze dane

Od 27 listopada 2025 roku w życie wejdą przepisy, które umożliwią ubezpieczycielom sprawdzanie, czy numer PESEL osoby ub...