W ramach współpracy BNP Paribas i aplikacji Booksy, klienci będą mogli umawiać się na spotkania już nie w stu, ale we wszystkich oddziałach banku. Dodatkowo, BNP Paribas zwiększyło liczbę kategorii tematycznych i umożliwia umówienie spotkania na którym wirtualnie będzie obecny tłumacz języka migowego.
Artykuły powiązane

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski
W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...