Badanie opinii i satysfakcji klienta to jedno z podstawowych narzędzi pozwalających na monitorowanie jakości oferowanych usług z perspektywy ich bezpośredniego odbiorcy. Wyciągnięcie odpowiednich wniosków z takiego badania zwiększa prawdopodobieństwo ponownego skorzystania z usług firmy przez danego klienta, co powoduje, że tego rodzaju ankiety są wciąż chętnie stosowane.
Artykuły powiązane
Przełomowy wyrok w Londynie – koniec miliardowego sporu o samoloty przejęte przez Rosję
11 czerwca 2025 r. Wysoki Trybunał Sprawiedliwości w Londynie (High Court of Justice) ogłosił precedensowy wyrok w spr...
Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada
Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...
ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku
W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...