bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Badanie opinii i satysfakcji klienta – czy to informacja handlowa czy już marketing?

Badanie opinii i satysfakcji klienta – czy to informacja handlowa czy już marketing?

Dodano: 2019-12-02

Badanie opinii i satysfakcji klienta to jedno z podstawowych narzędzi pozwalających na monitorowanie jakości oferowanych usług z perspektywy ich bezpośredniego odbiorcy. Wyciągnięcie odpowiednich wniosków z takiego badania zwiększa prawdopodobieństwo ponownego skorzystania z usług firmy przez danego klienta, co powoduje, że tego rodzaju ankiety są wciąż chętnie stosowane.

Artykuły powiązane

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy

Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...