bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
AXA stawia na cyfrową sprzedaż

AXA stawia na cyfrową sprzedaż

Dodano: 2019-07-15

AXA przedstawiła plany rozwoju sprzedaży. Ubezpieczyciel stawia na cyfrową rewolucję. Jak dowiedziała się redakcja Pulsu Biznesu, spółka chce wprowadzić omnikanałowość sprzedaży polis jak też otworzyć sklep online, w którym oferowane będą produkty spoza ubezpieczeniowego portfolio.

Artykuły powiązane

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...