bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
AXA stawia na cyfrową sprzedaż

AXA stawia na cyfrową sprzedaż

Dodano: 2019-07-15

AXA przedstawiła plany rozwoju sprzedaży. Ubezpieczyciel stawia na cyfrową rewolucję. Jak dowiedziała się redakcja Pulsu Biznesu, spółka chce wprowadzić omnikanałowość sprzedaży polis jak też otworzyć sklep online, w którym oferowane będą produkty spoza ubezpieczeniowego portfolio.

Artykuły powiązane

Niedostosowanie prędkości jako rażące niedbalstwo – ważne orzeczenie SN

Sąd Najwyższy uznał, że rażące niedbalstwo może prowadzić do utraty prawa do świadczeń z ubezpieczenia wypadkowego. W te...

Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...