Pracownicy administracji i call center dostali możliwość przekwalifikowania się na specjalistów IT. W ten sposób ubezpieczyciel postanowił walczyć z ciągłym brakiem pracowników w tym dziale, czytamy w serwisie pulshr.pl.
Artykuły powiązane
Przelew bankowy może zastąpić oświadczenie o zmianie opodatkowania
Minister Finansów w odpowiedzi z 12 listopada 2024 r. wyjaśnił, że prawidłowo opisany i dokonany w terminie przelew bank...
Pracodawca musi udowodnić wysłuchanie pracownika przed ukaraniem
Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie, w wyroku z 9 września 2024 r. (sygn. akt IX P 3...
Kobiety chciały wyłudzić odszkodowanie z AC, ale…nie ubezpieczyły pojazdu
Policjanci z Gorzowa Wielkopolskiego zatrzymali dwie kobiety, które próbowały wyłudzić odszkodowanie, inscenizując kradz...