Anna Oleksiak-Kuna objęła stanowisko Managera ds. Zarządzania Jakością obsługi Klientów w Open Finance i Home Broker. Do obowiązków menedżera będzie należało zarządzanie Departamentem Jakości w firmach. Jednym z podstawowych założeń spółek jest podniesienie jakości i standardów obsługi klientów.
Artykuły powiązane

Poradnik Rzecznika Finansowego, czyli kredyt konsumencki nie tylko na Gwiazdkę
Okres świąteczny, który już za nami, nierozłącznie wiąże się ze zwiększonymi wydatkami. Tegoroczne Święta Bożego Narodze...

Spółka Provident z licencją krajowej instytucji płatniczej?
Provident liczy na to, że będzie pierwszą firmą pożyczkową na polskim rynku z licencją krajowej instytucji płatniczej (K...

Jak dobrze mieć assistance domowy!
Przeciekający zawór od pralki, zalane mieszkanie czy zmywarka, która przestała działać… Nikogo nie cieszą takie niespodz...