bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Allianz z największym zaufaniem serwisów samochodowych

Allianz z największym zaufaniem serwisów samochodowych

Dodano: 2016-12-09

Polska Izba Motoryzacji pod patronatem Rzecznika Finansowego już po raz XI wręczyła nagrody w ramach „Ogólnopolskiego Badania Satysfakcji Serwisów Samochodowych ze współpracy z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi” – czyli badania „Złoty Zderzak”. W dniu 6 grudnia 2016 r. odbyła się konferencja, podczas której ogłoszono zwycięzców utrzymujących najlepsze relacje pomiędzy swoim zakładem a serwisami zajmującymi się naprawą aut.

Interesy pomiędzy warsztatem samochodowym a towarzystwem ubezpieczeń spotykają się w momencie likwidacji szkody komunikacyjnej klienta. Podczas, gdy dla klienta szkoda zostaje załatwiona po odbiorze samochodu z naprawy, dla serwisu wcale nie musi to oznaczać końca sprawy. Dlatego relacje między serwisami a ubezpieczycielami nie są postrzegane przez te podmioty pozytywnie. Najczęściej spotykane problemy to stawka roboczogodziny, czas pełnych wypłat, stosowania części oryginalnych, stawki za wynajem samochodu zastępczego i w efekcie liczba pozwów sądowych i odwołań.

Artykuły powiązane

Przełomowy wyrok w Londynie – koniec miliardowego sporu o samoloty przejęte przez Rosję

11 czerwca 2025 r. Wysoki Trybunał Sprawiedliwości w Londynie (High Court of Justice) ogłosił precedensowy wyrok w spr...

Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...