bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Allianz z największym zaufaniem serwisów samochodowych

Allianz z największym zaufaniem serwisów samochodowych

Dodano: 2016-12-09

Polska Izba Motoryzacji pod patronatem Rzecznika Finansowego już po raz XI wręczyła nagrody w ramach „Ogólnopolskiego Badania Satysfakcji Serwisów Samochodowych ze współpracy z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi” – czyli badania „Złoty Zderzak”. W dniu 6 grudnia 2016 r. odbyła się konferencja, podczas której ogłoszono zwycięzców utrzymujących najlepsze relacje pomiędzy swoim zakładem a serwisami zajmującymi się naprawą aut.

Interesy pomiędzy warsztatem samochodowym a towarzystwem ubezpieczeń spotykają się w momencie likwidacji szkody komunikacyjnej klienta. Podczas, gdy dla klienta szkoda zostaje załatwiona po odbiorze samochodu z naprawy, dla serwisu wcale nie musi to oznaczać końca sprawy. Dlatego relacje między serwisami a ubezpieczycielami nie są postrzegane przez te podmioty pozytywnie. Najczęściej spotykane problemy to stawka roboczogodziny, czas pełnych wypłat, stosowania części oryginalnych, stawki za wynajem samochodu zastępczego i w efekcie liczba pozwów sądowych i odwołań.

Artykuły powiązane

939 miliardów złotych w ubezpieczeniach – przedsiębiorcy szukają ochrony przed ryzykiem

W 2024 roku polskie firmy ubezpieczyły swoje obroty handlowe na kwotę przekraczającą 939 miliardów złotych. Choć przych...

Sąd w Koszalinie – umowy z funduszami kapitałowymi mogą być nieważne

Produkty oferowane przez firmy ubezpieczeniowe, które są powiązane z ubezpieczeniowymi funduszami kapitałowymi, mogą w p...

Spotkanie z Polską Izbą Ubezpieczeń dotyczące projektu rekomendacji w zakresie dystrybucji ubezpieczeń

3 kwietnia 2025 roku w siedzibie Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego odbyły się rozmowy z przedstawicielami Polskiej Iz...