bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Allianz: w komunikacji z klientem liczy się prostota

Allianz: w komunikacji z klientem liczy się prostota

Dodano: 2018-11-13
Publikator: informacja prasowa

Ubezpieczyciel postanowił zmienić podejście do komunikacji z klientami. Według badań przeprowadzonych przez Grupę Temkin, rok 2018 jest rokiem człowieka. Co oznacza zmianę podejścia i koncentrację na kliencie i jego doświadczeniach z firmą.

Artykuły powiązane

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy

Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...