bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
ENG
Allianz launched mobile Damage Assistance

Allianz launched mobile Damage Assistance

Dodano: 2019-12-10

Allianz has launched for its clients a new function of mobile Damage Assistance. Thanks to this solution customers can monitor the progress of their car insurance claim settlement process – from the damage report to receipt of the car from the garage.

“Our aim was the developing of a very simple and friendly tool for users. We knew that it had to be a digital solution which can meet our clients’ needs. At the same time, we remembered about the total information transfer model’s change. So far a client had to search for information about the claim settlement process by himself. The new solution gives clients permanent control. Car owners are informed about the next step of the claim settlement process”, said Bartosz Fijałkowski, the coordinator of the damage operational support team in Allianz Poland.

Artykuły powiązane

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...