bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
ENG
Allianz launched mobile Damage Assistance

Allianz launched mobile Damage Assistance

Dodano: 2019-12-10

Allianz has launched for its clients a new function of mobile Damage Assistance. Thanks to this solution customers can monitor the progress of their car insurance claim settlement process – from the damage report to receipt of the car from the garage.

“Our aim was the developing of a very simple and friendly tool for users. We knew that it had to be a digital solution which can meet our clients’ needs. At the same time, we remembered about the total information transfer model’s change. So far a client had to search for information about the claim settlement process by himself. The new solution gives clients permanent control. Car owners are informed about the next step of the claim settlement process”, said Bartosz Fijałkowski, the coordinator of the damage operational support team in Allianz Poland.

Artykuły powiązane

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...

VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień

Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...

Zastrzeżony PESEL a ubezpieczenie OC – koniec z polisami na cudze dane

Od 27 listopada 2025 roku w życie wejdą przepisy, które umożliwią ubezpieczycielom sprawdzanie, czy numer PESEL osoby ub...