bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Allianz będzie badał satysfakcję klientów z obsługi likwidacji szkód komunikacyjnych

Allianz będzie badał satysfakcję klientów z obsługi likwidacji szkód komunikacyjnych

Dodano: 2020-10-02
Publikator: informacja prasowa

Dwa lata temu Allianz uruchomił system badający satysfakcję klientów z kontaktu z ubezpieczycielem, tzw. 5 star rating. Teraz program zapyta ubezpieczonych także o jakość obsługi w zakresie likwidacji szkód.

Artykuły powiązane

Przełomowy wyrok w Londynie – koniec miliardowego sporu o samoloty przejęte przez Rosję

11 czerwca 2025 r. Wysoki Trybunał Sprawiedliwości w Londynie (High Court of Justice) ogłosił precedensowy wyrok w spr...

Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...