bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Allianz będzie badał satysfakcję klientów z obsługi likwidacji szkód komunikacyjnych

Allianz będzie badał satysfakcję klientów z obsługi likwidacji szkód komunikacyjnych

Dodano: 2020-10-02
Publikator: informacja prasowa

Dwa lata temu Allianz uruchomił system badający satysfakcję klientów z kontaktu z ubezpieczycielem, tzw. 5 star rating. Teraz program zapyta ubezpieczonych także o jakość obsługi w zakresie likwidacji szkód.

Artykuły powiązane

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski

W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...