bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Alior Bank we współpracy z influencerami promuje Konto Jakże Osobiste

Alior Bank we współpracy z influencerami promuje Konto Jakże Osobiste

Dodano: 2021-07-16
Publikator: informacja prasowa

15 lipca wystartowała kampania z influencerami promująca Konto Jakże Osobiste oraz aplikację mobilną Alior Mobile. Celem akcji jest pokazanie, że Alior Bank jest marką, która zaspokaja codzienne potrzeby swoich klientów, również pozabankowych.

– Zależało nam, aby społecznościom influencerów zaprezentować Alior Bank jako markę zdolną do zaspokajania codziennych potrzeb odbiorców poprzez nowoczesne rozwiązania technologiczne – tłumaczy Magdalena Lewicka, Menedżer ds. Marketingu w Alior Banku.

Działania promocyjne będą prowadzone na kanałach mediów społecznościowych, takich jak Instagram oraz YouTube, gdzie opublikowane zostaną posty, filmiki oraz wpisy blogowe. Dzięki kampanii, klienci banku dowiedzą się więcej o funkcjach aplikacji Alior Mobile i bankowości internetowej Alior Online, które pozwalają załatwić większość spraw bez odwiedzania placówki. Poznają również usługi pozabankowe dostępne online.

Kampania została przygotowana przez Agencję PZL oraz Buzzgrow we współpracy z youtuberami Grupy Filmowej Darwin oraz blogerkami: Mamagerka, Agata Berry, Blond Pani Domu oraz W kawiarence. Akcja potrwa miesiąc.

Artykuły powiązane

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski

W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...