bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Alior Bank rozwija współpracę z Booksy

Alior Bank rozwija współpracę z Booksy

Dodano: 2021-06-21
Publikator: informacja prasowa

Przez ostatni rok klienci Alior Banku umówili za pośrednictwem Booksy 1744 wizyty. Duże zainteresowanie spowodowało, że bank zamierza rozszerzyć możliwość rezerwowania wizyt przez aplikację na wszystkie oddziały własne. Klienci indywidualni i mikroprzedsiębiorcy będą więc mogli komfortowo zaplanować wizytę w placówkach znajdujących się w 104 miastach w całym kraju.

Do tej pory usługa była testowana w oddziałach własnych Alior Banku znajdujących się w Krakowie, Warszawie, we Wrocławiu oraz w Szczecinie.

– Współpraca z Booksy była odpowiedzią na rozwijającą się pandemię i potrzebę zapewnienia klientom jak największego komfortu i bezpieczeństwa. Dziś widzimy, że ten koncept się sprawdza i ma swoich zwolenników. Stąd pomysł na rozszerzenie projektu na wszystkie oddziały własne. Liczymy, że co 10. klient umawiający spotkanie za pomocą Booksy stanie się posiadaczem konta osobistego w Alior Banku. Do końca roku chcemy pozyskać dzięki temu 1500 ROR-ów, z czego 70 proc. z nich będą stanowić rachunki z główną relacją – mówi Katarzyna Dziwulska, dyrektor zarządzająca pionem sprzedaży segmentu klienta indywidualnego w Alior Banku.

Celem Alior Banku jest stworzenie standardu relacji z klientami nastwionego na ich wygodę i elastyczność, rozszerzenie współpracy z Booksy ma temu pomóc. Dla osób, które umówią spotkanie za pośrednictwem Booksy, bank przygotował ofertę specjalną rachunku Konta Jakże Osobistego „Umawiaj się i zarabiaj z Alior Bankiem”.

Booksy to polski startup założony w 2013 r. z siedzibą w San Francisco, oferujący platformę do rezerwacji wizyt online dla użytkowników i program do rozwijania biznesu dla usługodawców. Przez aplikację oraz stronę Booksy.com obecnie już 10 milionów użytkowników m.in. w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, RPA i Polsce może rezerwować wizyty online u fryzjerów, barberów i kosmetyczek, a od niedawna także w nowych kategoriach utworzonych na rynku polskim, na przykład finansach czy telekomunikacji.

Artykuły powiązane

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...

VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień

Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...

Zastrzeżony PESEL a ubezpieczenie OC – koniec z polisami na cudze dane

Od 27 listopada 2025 roku w życie wejdą przepisy, które umożliwią ubezpieczycielom sprawdzanie, czy numer PESEL osoby ub...