Zarząd Alior Banku podjął decyzję o aktualizacji strategii, która obowiązuje do 2022 r., i zrewidowaniu jej w taki sposób, aby uwzględniała sytuację związaną z pandemią koronawirusa. Główne założenia strategii – budowanie długotrwałych relacji z klientami, cyfryzacja, personalizacja i wspieranie zielonej transformacji – mają pozostać takie same.
Artykuły powiązane

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy
Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania
RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.
Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...