Zarząd Alior Banku podjął decyzję o aktualizacji strategii, która obowiązuje do 2022 r., i zrewidowaniu jej w taki sposób, aby uwzględniała sytuację związaną z pandemią koronawirusa. Główne założenia strategii – budowanie długotrwałych relacji z klientami, cyfryzacja, personalizacja i wspieranie zielonej transformacji – mają pozostać takie same.
Artykuły powiązane

939 miliardów złotych w ubezpieczeniach – przedsiębiorcy szukają ochrony przed ryzykiem
W 2024 roku polskie firmy ubezpieczyły swoje obroty handlowe na kwotę przekraczającą 939 miliardów złotych.
Choć przych...

Sąd w Koszalinie – umowy z funduszami kapitałowymi mogą być nieważne
Produkty oferowane przez firmy ubezpieczeniowe, które są powiązane z ubezpieczeniowymi funduszami kapitałowymi, mogą w p...

Spotkanie z Polską Izbą Ubezpieczeń dotyczące projektu rekomendacji w zakresie dystrybucji ubezpieczeń
3 kwietnia 2025 roku w siedzibie Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego odbyły się rozmowy z przedstawicielami Polskiej Iz...