Zarząd Alior Banku podjął decyzję o aktualizacji strategii, która obowiązuje do 2022 r., i zrewidowaniu jej w taki sposób, aby uwzględniała sytuację związaną z pandemią koronawirusa. Główne założenia strategii – budowanie długotrwałych relacji z klientami, cyfryzacja, personalizacja i wspieranie zielonej transformacji – mają pozostać takie same.
Artykuły powiązane

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.
Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.
W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego
Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...