W Warszawie został otwarty 200. Punkt Standard ERGO Hestii

Dodano: 27-06-2019
Publikator: informacja prasowa

26 czerwca br. na warszawskim Targówku został otwarty 200. Punkt Standard ERGO Hestii, czyli wystandaryzowana placówka wyłącznego agenta ubezpieczyciela.

ERGO Hestia chce zagwarantować klientom w Punktach Standard przede wszystkim najwyższą jakość obsługi zapewnioną poprzez profesjonalne doradztwo. Ubezpieczyciel stawia na sieć wystandaryzowanych lokali w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców. Preferowane są lokalizacje w centrach miast lub na dużych osiedlach mieszkaniowych. Docelowo liczba wystandaryzowanych punktów sprzedaży ma wzrosnąć do 400.

Punkty Standard to efekt poszerzania zakresu współpracy i pogłębiania relacji z agentami ubezpieczeniowymi, co stanowi jeden z głównych punktów programu Przyjaznego Partnerstwa ERGO Hestii. W ramach współpracy pośrednicy ubezpieczeniowi mogą liczyć m.in. na bogatą ofertę innowacyjnych produktów oraz wiarygodność budowaną na podstawie wieloletnich relacji wzajemnego zaufania. ERGO Hestia wspiera agentów, którzy decydują się na otwarcie Punktu Standard, już na etapie projektu, poprzez budowę oraz wyposażenie, a następnie promocję i prowadzenie agencji.

- Pierwszy Punkt Standard otworzyliśmy w 2015 roku właśnie w Warszawie i cieszę się, że przy okazji 200. otwarcia tu wracamy. W ciągu 4 lat rozwijania tego projektu agenci współpracujący z nami weszli na kolejny poziom doradztwa ubezpieczeniowego. Potwierdzają to wyniki biznesowe, bo między innymi dzięki Punktom Standard podnieśliśmy jakość naszej sieci sprzedaży. Cały czas dynamicznie rozwijamy tę ideę i zapraszamy do współpracy kolejnych agentów. Dla agentów Punktów Standard i ich pracowników zarezerwowany jest udział w stworzonej przez nas Szkole Ubezpieczeń ERGO Hestii. Dziś możemy mówić o społeczności, która wzajemnie się od siebie uczy i wspiera. To ważne, ponieważ ostatecznie korzystają na tym klienci – podkreśla Maria Rosa, dyrektor Departamentu Sprzedaży ERGO Hestii.

wstecz