W Sopocie odbył się I Kongres Punktów Standard ERGO Hestii

Dodano: 15-10-2019
Publikator: informacja prasowa

ERGO Hestia zorganizowała kongres dedykowany swoim pośrednikom. Podczas spotkania poznali oni nowe produkty i zmiany planowane w obszarze dystrybucji ubezpieczeń w sopockim towarzystwie ubezpieczeń.

Podczas Kongresu agentom przedstawiono rozwiązania technologiczne, które zapewnią kompleksowe, pogłębione doradztwo oraz przyspieszą obsługę klientów. W tym zakresie istotną rolę będzie miał m.in. Pricing 2.0 – narzędzie do kalkulacji składek, które będą jeszcze bardziej zindywidualizowane. Natomiast już w styczniu 2020 r. zostanie wdrożona dedykowana obsługa na czacie dla pośredników. Ponadto agenci poznali zakres wdrożeń w najbliższym czasie m.in. poprawę widoczności iOferty, automatyzację procesów, zmiany dot. zielonej Karty, szybki dostęp do wiedzy o produkcie i procesach.

Podczas Kongresu agenci poznali też nową strukturę organizacyjną Pionu Sprzedaży oraz zapoznali się bliżej z najnowszym produktem ubezpieczeniowym – ERGO 4. Magdalena Kąkolewska, dyrektor ds. Art Brandingu w ERGO Hestii, zaprezentowała natomiast serię fotografii kolekcjonerskiej uznanego fotografa Alka Małachowskiego, która pojawi się w każdym Punkcie Standard.

- Chciałabym, abyście Państwo z tego, co razem zbudowaliśmy, wyodrębnili taką wartość, którą ja nazywam 'zaufanie'. I tę wartość pielęgnowali, nosili w sercu i budowali dalej. Musicie zaufać sobie, żeby się rozwijać. Ale przede wszystkim musicie zaufać ERGO Hestii – mówiła uczestnikom kongresu Małgorzata Makulska.

Niebawem ERGO Hestia zorganizuje kolejne spotkania ze swoimi partnerami w całej Polsce.

wstecz