VIG uruchamia pilotaż nowej cyfrowej marki w Polsce

Dodano: 07-09-2020
Publikator: ​informacja prasowa

Niedługo na polskim rynku rozpocznie się pilotaż Beesafe - najnowszej marki ubezpieczeniowej Vienna Insurance Group. W związku z tym zostanie wprowadzona nowa oferta ubezpieczeń z całkowicie cyfrową dystrybucją i likwidacją szkód. Polska została wybrana jako kraj pilotażowy dla tego rozwiązania.

Beesafe to platforma online do sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych z paletą opcjonalnych usług dodatkowych. Serwis umożliwia też kompleksową likwidację szkód online. Projekt  Beesafe powstał z myślą o klientach preferujących rozwiązania online, którzy są niechętni tradycyjnym kanałom dystrybucji ubezpieczeń.

- Liczymy, że nowa oferta pozwoli nam wyznaczyć trendy na cyfrowym rynku, który rozwija się dynamicznie nie tylko w obszarze ubezpieczeń. Ponadto realizujemy w ten sposób założenie dotarcia do i opieki nad każdą grupą klientów, zarówno korzystających ze standardowych kanałów dystrybucji, jak i poszukujących najnowszych rozwiązań. Chcemy oferować nasze produkty poprzez wszystkie dostępne kanały, a marka Beesafe, dla której świat digital jest naturalnym środowiskiem, to projekt, bez którego nasze założenia nie mogłyby być zrealizowane – komentuje Franz Fuchs, Dyrektor Generalny Vienna Insurance Group Polska.

Premiera Beesafe, wraz z pełną dostępnością oferty, zaplanowana jest na czwarty kwartał tego roku. Aktualnie prowadzona jest faza komercyjnych testów dla ograniczonego grona potencjalnych klientów. Po pilotażu w Polsce projekt ma zostać wdrożony również na inne rynki, na których działają spółki VIG.

wstecz