Ubezpieczyciele podsumowują likwidacje szkód po majowych nawałnicach

Dodano: 14-06-2019

Rzeczpospolita zebrała od zakładów ubezpieczeń informacje dot. likwidacji szkód, jakie nastąpiły po majowych ulewach. Większość z nich już została zakończona.

PZU chwali się, że zamknęło już ponad 80% spraw. Ubezpieczyciel podczas majowych podtopień uruchomił swoje mobilne biuro, a także postawił sobie nowe, wysokie standardy – wypłaty zaliczek odszkodowań, specjalnie powołany zespół konsultantów telefonicznych do zbierania zgłoszeń od poszkodowanych czy likwidacja prostych szkód w ciągu 24h. Czytaj więcej: PZU likwiduje szkody po klęskach żywiołowych w ciągu 24h

Z kolei klienci TUW „TUW” zgłosili ponad 1,1 tys. szkód. Na wypłaty przeznaczono kwotę ponad 1 mln zł. Podobną liczbę zgłoszeń odnotowało Generali. Ubezpieczyciel zakończył już 90% spraw, z tytułu których wypłacił poszkodowanym ponad 1 mln zł. Znacznie mniej spraw wpłynęło do AXA, ok. 100 roszczeń, na zaspokojenie których została przeznaczona kwota 40 tys. zł.

wstecz