Sigma Bis przejmuje obsługę medialną PZU

Dodano: 17-09-2020
Publikator: informacja prasowa

We wrześniu za obsługę medialną Grupy PZU odpowiedzialność przejmie dom mediowy Sigma Bis – spółka założona w 2019 r. przez PKN Orlen i PZU.

Sigma Bis będzie zajmować się m.in. planowaniem strategii mediowych, zakupem czasu i przestrzeni reklamowej w polskich i zagranicznych mediach oraz bieżącym monitorowaniem i rozliczaniem kampanii, a także zakupem i optymalizacją mediów offline i online w ramach realizowanych działań kampanijnych.

Dom mediowy Sigma Bis powstał pod koniec 2019 roku. Spółkę powołali do istnienia PZU i PKN Orlen. Ubezpieczyciel posiada 34% udziałów, reszta należy do koncernu naftowego. Poza obsługą swoich akcjonariuszy Sigma Bis ma także innych klientów. Czytaj więcej: Sigma BIS z pierwszą kampanią

wstecz