Raport Roczny STU ERGO Hestia 2017 wyróżniony w konkursie Klubu Twórców Reklamy KTR

Dodano: 10-06-2019
Publikator: informacja prasowa

Raport Roczny Grupy ERGO Hestia 2017 pt. „Poznanie. Trajectory of bodies” otrzymał złoto w kategorii Design (Brand Identity) w konkursie Klubu Twórców Reklamy KTR. Autorkami publikacji są Agnieszka Mastalerz, laureatka Nagrody Specjalnej, w 16. edycji konkursu Artystyczna Podróż Hestii oraz graficzka Aleksandra Matyas.

Tematem przewodnim raportu były sny i myśli pracowników. W ten sposób zakład ubezpieczeń został przedstawiony w raporcie z innowacyjnej perspektywy, a pracownicy mogli opowiedzieć o spółce coś więcej i pokazać, że nie istnieje jednowymiarowy obraz tak zwanego „człowieka korporacji”. Przebieg eksperymentu ujawnił całe spektrum wspólnych wartości, którymi żyje organizacja.

Z kolei za koncepcję graficzną wydawnictwa odpowiadała Aleksandra Matyas. Publikacja stanowi artbook w formie pudełka, w którym znajduje się oprawiony szyciem japońskim raport, zamknięta koperta z wybranym snem oraz czysta karta.

Konkurs Klubu Twórców Reklamy KTR organizowany jest od 2004 roku. To największy konkurs kreatywności w Polsce. Został stworzony przez twórców reklamy. Celem KTR’u jest wyłanianie najlepszych prac. Nagrody są przyznawane w trzech głównych kategoriach: Design, Communication i Craft.

Raporty roczne ERGO Hestii są publikowane pod adresem: https://www.ergohestia.pl/o-ergo-hestia/raporty/

wstecz