PZU wprowadza na rynek abonamenty sportowe

Dodano: 31-08-2021
Publikator: informacja prasowa

PZU wystartował z nową ofertą abonamentów sportowych. W jego ramach można skorzystać z ponad 2700 obiektów na terenie całej Polski. Inicjatywa jest benefitem pracowniczym, z którego mogą skorzystać firmy zatrudniające od 10 i więcej pracowników.

Projekt PZU Sport był przygotowywany w ciągu dwóch lat w PZU Pomoc, a obecnie jest aktywnie wdrażany w całej Polsce. W ramach abonamentu Grupa PZU zawarła umowy z ponad 2700 obiektami, wśród których m.in. siłownie, kluby fitness, sale gimnastyczne, baseny, szkoły tańca, parki linowe, sauny, kluby sztuk walki, lodowiska, studia jogi. Jak informuje Grupa PZU, lista stale zwiększa się, a w minionym miesiącu ubezpieczyciel podpisał umowy z kolejnymi 100 obiektami.

– To kolejny krok w kierunku tworzenia kompleksowych ekosystemów produktowych i usługowych, co zakłada nowa strategia Grupy PZU. Wykorzystamy nasze możliwości, pomysły i know-how we wszystkich segmentach, w których działamy, by dostarczyć całościowe rozwiązania określonym grupom klientów, np. biznesowi, seniorom czy młodym, chcącym żyć zdrowo i aktywnie. Abonamenty sportowo-rekreacyjne PZU Sport będą naturalnym dopełnieniem oferowanego pracodawcom systemu pozapłacowych benefitów pracowniczych, który obejmuje m.in. pakiety ubezpieczeniowe, opiekę medyczną, tanie pożyczki dla pracowników w portalu PZU Cash. Nasz debiut w segmencie fitness już spotkał się z dużym zainteresowaniem klientów korporacyjnych. Będziemy systematycznie wzbogacać PZU Sport o nowe funkcje i możliwości – mówi prezes PZU dr Beata Kozłowska-Chyła.

PZU Sport jest benefitem finansowanym lub współfinansowanym pracodawcą dla swojego pracownika. Abonament jest oferowany w dwóch wariantach – karnet open oraz pakiet ekonomiczny. Pierwszy wariant daje dostęp do wszystkich obiektów i rodzajów zajęć, z kolei wybierając drugi, pracownik może sobie dobrać liczbę, rodzaj oraz lokalizację zajęć. Usługę można wykupić również dla osoby towarzyszącej i dzieci. Co więcej, Grupa PZU daje możliwość zawieszenia opłat w przypadku wprowadzenia lockdownu. Oferowany abonament sportowy jest konkurencyjny cenowo, a jego koszt zależy od wielkości firmy i poziomu dofinansowania z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.

– Wiemy jak klienci cenią swój czas i czego oczekują, dlatego postawiliśmy na maksymalnie proste narzędzie i intuicyjny system obsługi, zarówno dla pracodawców, jak i użytkowników PZU Sport. Cała komunikacja odbywa się online, co nie jest dziś standardem na rynku.  Firmom oferujemy pełne wsparcie we wdrożeniu narzędzia i administrowaniu nim – wskazuje Grzegorz Goluch, prezes PZU Pomoc, które jest operatorem PZU Sport.

Abonament PZU Sport obsługiwany jest całościowo online za pośrednictwem aplikacji mojePZU. Jak informuje ubezpieczyciel, korzystanie z obiektów i zajęć jest bardzo proste i intuicyjne. Niezbędną jest tylko aplikacja, w której po wybraniu konkretnej aktywności, automatycznie generowany jest kod, zastępujący dowód tożsamości. Dany kod trzeba pokazać przy wejściu do obiektu sportowego. Dodatkowym atutem dla użytkowników jest możliwość skorzystania ze zniżek na sprzęt i odzież sportową, produkty i usługi dietetyczne partnerów PZU.

wstecz