LINK4 wraca z podcastem „InsurTalk”

Dodano: 28-01-2021

LINK4 rusza z drugą serią podcastów „InsurTalk”, które tworzy we współpracy z portalem fintek.pl. Nowe odcinki będzie można odsłuchać już w lutym, a gospodarzem projektu jest Łukasz Piechowiak – donosi portal wirtualnemedia.pl.

Pierwsza edycja „InsurTalk” wystartowała w marcu 2020 r. Wtedy zrealizowano 7-odcinkowy cykl, do którego zapraszano ekspertów z rynku finansowego. Kolejna edycja ma być kontynuacją poprzedniej i jednocześnie poruszać zupełnie nowe tematy.

– Zgadzamy się, że ubezpieczenia powinny być proste. I w poszukiwaniu prostych rozwiązań mocno nas wspiera technologia. Dziś już łatwo możemy sobie wyobrazić, że dzwoni do nas voice bot, który przypomina o nieopłaconej składce, albo aplikację w mobilnej przeglądarce, za pośrednictwem której zlikwidujemy szkodę w kilka godzin od zgłoszenia. Ale jest też cała warstwa technologii, której na co dzień nie widzimy, a która wpływa na podejmowane przez nas decyzje. I o tym wszystkim chcemy rozmawiać, bo żyjemy w dynamicznych czasach, które wciąż dostarczają nam nowych tematów – komentuje na łamach wirtualnemedia.pl Maciej Krzysztoszek, rzecznik prasowy i menedżer komunikacji korporacyjnej w Link4.

Kolejne odcinki będą pojawiały się w każdy czwartek o godzinie 10, pierwszy z nich będzie miał premierę 11 lutego 2021 r.. Podcast będzie prowadził Łukasz Piechowiak, który jest także redaktorem naczelnym fintek.pl. W serii podcastów tematyka będzie koncentrowała się głównie na innowacjach w ubezpieczeniach.

- Od kilku lat trwa cyfrowa transformacja rynku ubezpieczeniowego. Jednym z czynników, który przyczynił się do przyspieszenia tego procesu w ostatnim czasie była pandemia koronawirusa. Dynamiczny rozwój tego sektora pokazuje, że konsumenci potrzebują przystępnych i intuicyjnych rozwiązań. Duże zainteresowanie cyklem InsurTalk to dla nas jasny znak, że istnieje także zapotrzebowanie na łatwy dostęp do wiedzy z zakresu rozwiązań technologicznych i rynku insurtech – dodaje Michał Dąbrowski, dyrektor zarządzający Fintek.pl i KLANG! Media.

wstecz