LINK4 przymierza się do sprzedaży ubezpieczeń klientom Orlenu

Dodano: 18-12-2018

LINK4 i PKN Orlen prowadzą rozmowy nt. ewentualnej współpracy w zakresie sprzedaży ubezpieczeń, dowiedział się Puls Biznesu. Produkty mają być kierowane do klientów koncernu naftowego, a zwłaszcza posiadaczy kart lojalnościowych Vitay.   

Pomimo uzyskania informacji przez red. PB, biura prasowe obu spółek nie udzielają jednoznacznych odpowiedzi. „PKN Orlen szuka różnych możliwości, które mają potencjał biznesowy i przełożą się na korzyści finansowe. Na tym etapie jest za wcześnie, aby mówić o jakiejkolwiek współpracy”, wskazało biuro prasowe Orlenu na zapytanie red. PB.

TU LINK4 już posiada doświadczenia ze sprzedaży polis ubezpieczeniowych na stacjach benzynowych. W 2015 r. ubezpieczyciel podjął współpracę z siecią Moya, w ramach której funkcjonuje 180 stacjach benzynowych. Pracownicy sieci nie są agentami, a jedynie osobami promującymi ubezpieczenia LINK4 i zachęcającymi do ich nabywania i kontaktu z zakładem ubezpieczeń. Klienci, którzy zdecydują się na zakup ochrony i podadzą nr stacji, na której dowiedzieli się o produkcie, uzyskają specjalne bony paliwowe.

- Oferta Link4 na stacjach Moya cieszy się dużym powodzeniem i z roku na rok obserwujemy coraz większe zainteresowanie klientów polisami. Projekt przynosi obopólne korzyści - sieci stacji zapewnia unikalną ofertę pozapaliwową i możliwość pozyskania nowych klientów, a ubezpieczycielowi jedyny w swoim rodzaju kanał kontaktu z klientem - podkreślał Marek Parzyński, dyrektor ds. projektów i zakupów centralnych Moya.

wstecz