LINK4 po raz kolejny nagrodzone za najbardziej efektywną kreację marki ubezpieczeniowej

Dodano: 24-05-2019
Publikator: informacja prasowa

Ubezpieczyciel już po raz trzeci otrzymał srebrną Panterą Kantara. W tegorocznej edycji po raz pierwszy o przyznaniu nagrody decydowali konsumenci, a nie przedstawiciele rynku finansowego.

Pantery Kantara to nagrody przyznawane dla najbardziej efektywnych kreacji marek w dwóch kategoriach: bankowej i ubezpieczeniowej. Dotychczas firma badawcza nagradzała firmy statuetkami Lamparta, a o tym, które marki je otrzymywały, decydowali w badaniu pracownicy instytucji finansowych. W tym roku Lamparty zostały zastąpione Panterami i po raz pierwszy najefektywniejsze kreacje wyłonili konsumenci.

– Zarówno Lamparty, jak i tegoroczna Pantera, to dla nas duże wyróżnienie, a w tym roku może i większe, właśnie dlatego, że przyznane głosami konsumentów. Fakt, że zostaliśmy nagrodzeni trzeci rok z rzędu, potwierdza skuteczność naszej kreacji. Bardzo dziękujemy za każdy oddany głos i zapewniamy, że jeszcze nie raz pozytywnie zaskoczymy rynek – komentuje Joanna Talaśka, Dyrektor Komunikacji Marketingowej LINK4.

wstecz