Klienci Nationale-Nederlanden mogą potwierdzić tożsamość z mojeID przy zakupie ubezpieczeń

Dodano: 11-12-2020
Publikator: informacja prasowa

Nationale-Nederlanden wprowadziło możliwość zdalnej weryfikacji tożsamości przy pomocy usługi mojeID. To pierwsze wdrożenie rozwiązania KIR w sektorze ubezpieczeniowym związane z identyfikacją klienta podczas zakupu polisy.

– Praktycznie w każdym aspekcie funkcjonowania gospodarki obserwujemy rosnącą dostępność usług zdalnych. Aby możliwe było bezpieczne korzystanie z nich, potrzebne jest sprawdzone narzędzie umożliwiające potwierdzanie tożsamości użytkownika online. Taką funkcję pełni usługa mojeID. Elektroniczna identyfikacja jest warunkiem sprawnego przenoszenia procesów do świata  cyfrowego. W efekcie współpracy z Nationale-Nederlanden, mojeID może przyczynić się do poszerzenia zakresu usług dostępnych w wersji cyfrowej – podkreśla Piotr Wichowski, dyrektor Linii biznesowej usługi identyfikacji w KIR.

mojeID to bezpieczna metoda potwierdzania tożsamości online. Umożliwia realizację formalności, które dotychczas wymagały osobistego potwierdzenia danych w punkcie obsługi lub korzystania z poczty kurierskiej. Usługę uruchomiono w połowie 2019 r.  

– Jeszcze przed ogłoszeniem pandemii, wiele działań prowadzonych w Nationale-Nederlanden nakierowanych było na digitalizację procesów sprzedażowych i obsługowych. Pojawienie się koronawirusa tylko przyspieszyło nasze prace w tym zakresie. Zależy nam, aby dostarczać klientom i pracownikom wygodne i intuicyjne narzędzia, a współpraca z Krajową Izbą Rozliczeniową jest jedną z odpowiedzi na te plany i założenia. Widząc, z jakim entuzjazmem nasi klienci podchodzą do cyfrowych rozwiązań, jesteśmy przekonani, że udostępniona właśnie możliwość zdalnego potwierdzania tożsamości za pomocą mojeID w procesie zakupu polisy, zostanie przez nich dobrze przyjęta – mówi Grzegorz Cugier, Menedżer ds. Produktów i Procesów Online z Nationale-Nederlanden.

wstecz