Interwencje w ramach assistance podczas długiego weekendu

Dodano: 19-08-2016

Europ Assistance Polska przedstawiło podsumowanie struktury spraw assistance, które miały miejsce w dniach 13-15 sierpnia 2016 r. - podczas długiego sierpniowego weekendu. Najczęstsze były interwencje dotyczące assistance samochodowego – zgłoszenia te stanowiły 83%. Jedynie 14% to zgłoszenia związane z problemami medycznymi.

Z danych przedstawionych przez Europe Assistance wynika, że Polacy najczęściej potrzebowali pomocy na terenie kraju. 81% wszystkich zgłoszonych spraw dotyczyło Polski. 14% problemów miało miejsce w różnych miejscach Europy.

- Coraz lepsze drogi w kraju i przyjaźniejsza kierowcom infrastruktura zachęca do podróży po Polsce. Warto pamiętać o wykupieniu odpowiedniej polisy wraz z assistance, by w razie nieprzewidzianej sytuacji mieć zagwarantowaną kontynuację podróży i bezpieczne dotarcie do celu – powiedziała Joanna Nadzikiewicz, Dyrektor Handlowy w Europ Assistance Polska.

Najczęściej, interwencje assistance w tym czasie dotyczyły problemów związanych z pojazdem - 83% wszystkich zgłoszonych spraw. Aż 84% zgłoszeń dotyczyło awarii samochodu, natomiast 16% stanowiły wypadki i kolizje drogowe.

Z podsumowania Europe Assistance Polska wynika, że zgłoszenia dotyczące pomocy medycznej stanowiły 12% wszystkich odnotowanych w Centrum Alarmowym. Tego typu problemy dotyczyły najczęściej kwestii związanych z nagłymi dolegliwościami takimi jak gorączka, ból gardła, czy ból brzucha. Rzadziej potrzebna była pomoc związana z nieszczęśliwym wypadkiem.

Tagi: assistance
wstecz