iHESTIA - Nowe rozwiązanie ubezpieczeniowe ERGO Hestii

Dodano: 13-06-2016

Nowe narzędzie do sprzedaży ubezpieczeń ERGO Hestii w centrum wszystkich operacji stawia pośrednika ubezpieczeniowego, oddając w jego ręce nowoczesną platformę trójstronnego dialogu agenta, klienta i ubezpieczyciela.

iHestia dostarcza produkty personalizowane od podstawowej do kompleksowej ochrony, której zakres klient uzgadnia ze swoim opiekunem. Umożliwia przeprowadzenie większości operacji w trybie rzeczywistym, bez konieczności wypełniania większości niezbędnych dotychczas dokumentów czy uzyskiwania zgód z centrali. Ubezpieczyciel umożliwia w ten sposób przejęcie przez pośredników 80% wszystkich operacji związanych ze sprzedażą i obsługą. W nowym świecie ubezpieczeń agent staje się opiekunem klienta, a wszystkie trzy strony uzyskują pełen obraz całego procesu sprzedaży, obsługi, czy likwidacji szkód.

Mniej znaczy więcej to motto, które przyświecało wszystkim tworzącym iHestię. Dzięki wysoko zaawansowanym narzędziom informatycznym iHestia, w oparciu o prostotę i intuicyjność, wprowadza w życie nową filozofię ubezpieczeń. Nowoczesne rozwiązania produktowe oraz oddany w ręce pośrednika unikatowy taryfikator zniżek, to kolejny krok na drodze do realizacji strategicznego celu ERGO Hestii – Najwyższego Standardu Ochrony.

– Gdy podjęliśmy decyzję o próbie zbudowania ubezpieczeń od nowa, rozpoznaliśmy trzy wyzwania, z którymi należało się zmierzyć: prostota, nowe partnerstwo i atrakcyjność. Na takich filarach powstał system, filozofia, którą zdefiniowaliśmy jako nowy świat ubezpieczeń – podkreślił Piotr Śliwicki prezesa Grupy ERGO Hestia.

– Patrząc na iHestię, zobaczą Państwo zwykły system, ale jeżeli przyjrzeć się uważniej, to znajdzie się tu wszystko. To sama substancja aktyw­na okrojona z niepotrzebnej masy tabletkowej. To esencja, która wprowadza do skomplikowanego świata ubezpieczeń prostotę, intuicyjność i nowoczesność – dodał Piotr Śliwicki.

– iHestia to centrum dowodzenia ubezpieczeniami: sprzedaż ubezpieczeń, obsługa polis, wgląd do likwidowanej szkody, bieżące newsy, komunikacja z ERGO Hestią i klientem w czasie rzeczywistym – wymienia Łukasz Kosicki, dyrektor zespołu projektowego iHestii.

– Projektanci iHestii dążyli do stworzenia rozwiązania odpowiadającego potrzebie poprawy samopoczucia i jakości życia przez ubezpieczyciela swoim klientom. Każdy dobry doradca ubezpieczeniowy już w najbliższych dniach i tygodniach będzie mógł zapoznać się z narzędziem do realizacji potrzeb swoich klientów. Wprowadzane zmiany będą przełomem na polskim rynku ubezpieczeń ponieważ dają klientom ERGO Hestii i ich opiekunom nowe możliwości prowadzenia dialogu na temat ochrony ubezpieczeniowej – podsumował Łukasz Kosicki.

iHestia miała swoją uroczystą premierę w ERGO ARENIE przed ośmioma tysiącami agentów ubezpieczeniowych i pracowników Grupy ERGO Hestia. W 25. rocznicę swojej działalności ubezpieczyciel zorganizował największe spotkanie branży ubezpieczeniowej stawiając na rzeczywisty dialog nie tylko pomiędzy towarzystwem a agentem, ale także pomiędzy agentem a klientem.

wstecz