Ergo szkoli agentów przy wykorzystaniu wirtualnej rzeczywistości

Dodano: 14-05-2021

Niemiecka grupa Ergo zainicjowała innowacyjny projekt szkoleniowy wśród agentów ubezpieczeniowych. Pośrednicy będą ćwiczyć rozmowy z klientami przy wykorzystaniu wirtualnej rzeczywistości. O projekcie pisze portal cashless.pl.

Pracownicy Ergo będą szkoleni z obsługi klientów w okularach VR. Dzięki temu będzie możliwe przeprowadzenie testowej rozmowy z klientem w warunkach zbliżonych do rzeczywistych, np. w biurze lub mieszkaniu klienta.  

Rozwiązanie wykorzystuje narzędzia z obszaru botów głosowych. Wirtualni klienci wyposażeni zostali w różne barwy głosu, posiadają odmienne temperamenty i inaczej reagują na wypowiedzi agentów. Każda rozmowa także dotyczy innego problemu.

Jak informuje portal cashless.pl, spółka wykorzystuje rozwiązania VR do przeprowadzania spotkań w wirtualnej sali konferencyjnej. Technologia odzwierciedla m. in. nasilenie głosu, w zależności w którą stronę zwraca się mówca czy ruchy głowy.

Tagi: agent
wstecz