ERGO Hestia: Wprowadzamy nowy poziom dialogu z agentami

Dodano: 13-03-2017

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia powołało nową instytucję w organizacji - Rzecznik Agenta. Do pełnienia tej funkcji została powołana Anna Gładkowska. Rzecznik będzie rozwiązywał problemy, przyjmował uwagi i analizował zastrzeżenia zgłaszane przez agentów.

Funkcja Rzecznika polega na reprezentowaniu interesów agentów w organizacji. Rzecznik Agenta będzie przede wszystkim zajmował się pilnymi sprawami agentów, ale też będzie odpowiedzialny za inicjowanie i wdrażanie zmian, mających wpływ na poprawę jakości pracy agenta pod kątem obsługi i sprzedaży.

- Właśnie na relacjach agentów z klientami w głównej mierze opierają się ubezpieczenia – mówi Anna Gładkowska, nowo powołany Rzecznik Agenta ERGO Hestii. - Pośrednicy na co dzień mogą liczyć na wsparcie swojego menedżera sprzedaży czy konsultować się z underwriterem. Mają też do dyspozycji ekspertów ERGO Hestii pracujących w Obszarze Wsparcia Agenta. Pomysł na powołanie w firmie ubezpieczeniowej reprezentanta interesów agentów, zaczerpnięty został z doświadczeń działającego już w firmie Rzecznika Klienta. Co ciekawe, obydwie funkcje w ERGO Hestii sprawują kobiety. Justyna Szymańska, jako Rzecznik Klienta, została bardzo dobrze przyjęta przez klientów. Uznaliśmy, że agenci też powinni mieć osobę, do której mogą zwrócić się bezpośrednio z nietypowymi problemami i trudnościami – podkreśla Rzecznik Agentów.

- Aby agenci nadal mogli spokojnie prowadzić biznes, jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce, zdecydowaliśmy się wprowadzić Rzecznika Agenta. Będzie on przede wszystkim nastawiony na wprowadzanie ważnych dla pośredników zmian, tak by ERGO Hestia była dla agenta firmą pierwszego wyboru – tłumaczy Agnieszka Zych, dyrektor Biura Zarządzania Jakością ERGO Hestii. – Liczymy na powtórzenie sukcesu, jakim już jest nasz Rzecznik Klienta – dodaje Zych.

Rzecznik Agenta Agata Gładkowska związana jest z sopockim ubezpieczycielem od 2003 r. Przez ostatnie 7 lat kierowała Zespołem Wsparcia Agenta w ERGO Hestii.

Agenci mogą kontaktować się ze swoim Rzecznikiem od pon. do pt. w godz. 9.00-15.00 poprzez czat, korespondencję mailową czy telefoniczną. Więcej informacji można uzyskać na stronie zakładu ubezpieczeń, pod adresem: http://rzecznik-agenta.ergohestia.pl/

„Współpraca z pośrednikami ubezpieczeniowymi była dla ERGO Hestii zawsze kluczem do oferowania klientom najwyższego standardu ochrony. ERGO Hestia wychodzi z założenia, że przede wszystkim dzięki właściwemu rozpoznaniu potrzeb klientów, pośrednicy mogą zaoferować im odpowiednie, dopasowane do indywidualnych oczekiwań ubezpieczenie” – podano w komunikacie prasowym ubezpieczyciela.

Tagi: agent
wstecz