Emplobot wspiera rekrutację w MetLife

Dodano: 15-07-2020
Publikator: informacja prasowa

MetLife uruchomił Emplobota – innowacyjne narzędzie, które wspiera i ułatwia rekrutację do sieci sprzedaży agencyjnej.

Innowacja umożliwia przeprowadzenie rozmowy z kandydatem za pośrednictwem Messengera, bez udziału rekrutera. Rozwiązanie, przygotowane przez Emplocity, wykorzystuje mechanizmy uczenia maszynowego, dzięki czemu bot jest w stanie zaangażować się w rozmowę i zapytać kandydata o kluczowe informacje, takie jak doświadczenie zawodowe czy umiejętności. Narzędzie umożliwia przeprowadzenie rozmowy o dogodnej dla kandydata porze, w dowolnym miejscu.

Ponadto, Emplobot potrafi dopasować profil kandydata do aktualnie prowadzonej rekrutacji. W ten sposób osobom poszukującym pracy umożliwia szybką drogę aplikowania, bez konieczności tworzenia i wysyłania CV.

- Zależało nam na tym, aby udostępnić osobom zainteresowanym pracą w sprzedaży agencyjnej MetLife prostą i szybką drogę aplikowania. Ponieważ praca doradcy ubezpieczeniowego to bardzo odpowiedzialny i wymagający zawód, chcieliśmy również wesprzeć naszych dyrektorów agencji we wstępnej selekcji odpowiednich kandydatów. Dzięki Emplobotowi będziemy mogli znacznie skrócić i uprościć cały proces, a także wzmocnić pozytywny wizerunek MetLife jako pracodawcy – mówi Magdalena Brzozowska-Tomczyk, Dyrektor Pionu Klienta Indywidualnego w MetLife.

Emplobot jest dostępny na stronie internetowej MetLife oraz na portalach z ofertami pracy. W ramach dwóch kampanii rekrutacyjnych zaplanowanych na lipiec ogłoszenia z botem będą również zamieszczane w formie postów na kanałach społecznościowych Emplocity i MetLife.

wstecz