Co nowego w VeloBanku?

Dodano: 22-11-2022

VeloBank przedstawił niedawno swoją strategię oraz nowy logotyp.

Dział prasowy VeloBanku w ostatnim czasie zaprosił dziennikarzy na konferencję, która była pierwszym takim spotkaniem po tzw. przymusowej restrukturyzacji Getinu, w konsekwencji której VeloBank przejął większość klientów oraz produktów Getin Banku.

Podczas konferencji zaprezentowano nowy logotyp, który ma spełniać kilka funkcji:

  • ma nawiązywać do przeszłości w taki sposób, aby dotychczasowi klienci odbierali bank jako następcę Getinu;
  • ma być na tyle inny, aby nowi klienci nie kojarzyli go z instytucją, która została poddana restrukturyzacji;
  • logo ma być przy tym nowoczesne, ponieważ VeloBank będzie oferował klientom nowoczesne usługi finansowe.

Przypomnijmy, że nowe logo jest zielonym kwadratem, w który wpisano wersalikami w dwóch wierszach słowo VELO. Stąd już tylko krok do LOVE – zdecydowanie pozytywnego skojarzenia. Ponadto użyta w logotypie zieleń jest bardzo podobna do tej używanej przez Getin Bank, dzięki czemu instytucja zaoszczędzi na zmianie wystroju wnętrz oddziałów.

wstecz