BIK Serwis przejmuje Punktę. Dystrybutor stawia na omnikanałowość sprzedaży ubezpieczeń

Dodano: 12-02-2021

Porównywarka ubezpieczeń Punkta zmienia właściciela. Właśnie trwa finalizacja przejęcia platformy przez multiagencję BIK Serwis. Jest to kolejny etap rozwoju dystrybutora, zakładający budowę wielokanałowego modelu sprzedaży ubezpieczeń.

- Wraz z pozyskaną bazą i marką, możliwościami marketingowymi oraz technologiami, którymi dysponujemy, inwestycja w Punkta przyspieszy realizację strategii detalicznej BIK. Jej celem jest stworzenie klientom możliwości kupowania usług przez wiele kanałów, czyli online, telefonicznie czy bezpośrednio u agentów - mówi Michał Daniluk, dyrektor zarządzający, członek Zarządu BIK Serwis.

Przejęcie Punkty, poza nowymi kanałami dystrybucji, zapewni też BIK dostęp do szerszej oferty produktowej porównywarki.

Przejęcie Punkty stanowi kolejną akwizycję BIK po niedawnym przejęciu działalność April International SA w Europie Środkowo-Wschodniej.

wstecz